Tecnologia 1r ESO
dilluns, 26 d’octubre del 2015
Treball amb la Júlia i l'Anna
He fet un treball, que està penjat en el blog de la meva amiga Júlia Esteso, i aquí us deixo al link:
http://juliagomi.blogspot.com.es
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada