dilluns, 2 de novembre del 2015

Hola, som la Núria,L'Aina i la Judith. Avui, hem fet una feina a tecnologia,utilitzan un programa que és diu excel,
La nostre feina es la seguent:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada