Tecnologia 1r ESO
dilluns, 2 de novembre del 2015
Hola, som la Núria,L'Aina i la Judith. Avui, hem fet una feina a tecnologia,utilitzan un programa que és diu excel,
La nostre feina es la seguent:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada