Tecnologia 1r ESO

dilluns, 11 de gener del 2016

Col·laboració

Bona tarda,
He fet un treball amb la Júlia Esteso, la Paula Carceller i l'Anna Martí, aquí us deixo el link per visitar el treball:
Lloc del treball i blog de la meva companya
Publicat per NÚRIA a 7:41 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Dades personals

NÚRIA
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2016 (6)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de febrer (1)
    • ▼  de gener (1)
      • Col·laboració
  • ►  2015 (5)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (2)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.