Tecnologia 1r ESO
dilluns, 9 de novembre del 2015
Colaboració
Avui he fet una colaboració amb l'Aina Giralt i la Judith Gili, amb l'enllac podreu accedir al treball.
saykojudi.blogspot.com.es
dilluns, 2 de novembre del 2015
Hola, som la Núria,L'Aina i la Judith. Avui, hem fet una feina a tecnologia,utilitzan un programa que és diu excel,
La nostre feina es la seguent:
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)