Tecnologia 1r ESO

dilluns, 9 de novembre del 2015

Colaboració

Avui he fet una colaboració amb l'Aina Giralt i la Judith Gili, amb l'enllac podreu accedir al treball.
saykojudi.blogspot.com.es
Publicat per NÚRIA a 7:45 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

dilluns, 2 de novembre del 2015

Publicat per NÚRIA a 7:52 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Hola, som la Núria,L'Aina i la Judith. Avui, hem fet una feina a tecnologia,utilitzan un programa que és diu excel,
La nostre feina es la seguent:




Publicat per NÚRIA a 7:51 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Dades personals

NÚRIA
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2016 (6)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2015 (5)
    • ▼  de novembre (3)
      • Colaboració
      • Sense títol
      • Hola, som la Núria,L'Aina i la Judith. Avui, hem f...
    • ►  d’octubre (2)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.