Tecnologia 1r ESO
dilluns, 26 d’octubre del 2015
Treball amb la Júlia i l'Anna
He fet un treball, que està penjat en el blog de la meva amiga Júlia Esteso, i aquí us deixo al link:
http://juliagomi.blogspot.com.es
dilluns, 5 d’octubre del 2015
Crítica al meu primer treball de tecnologia
Jo en aquest últim treball crec que he tret un 7, ja que algunes coses les he pogut resoldre per mi mateixa, peró d'altres he necessitat l'ajuda dels companys, peró a part d'aixó també els he ajudat.
Missatges més recents
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)