dilluns, 5 d’octubre del 2015

Crítica al meu primer treball de tecnologia

Jo en aquest últim treball crec que he tret un 7, ja que algunes coses les he pogut resoldre per mi mateixa, peró d'altres he necessitat l'ajuda dels companys, peró a part d'aixó també els he ajudat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada