Tecnologia 1r ESO
dilluns, 5 d’octubre del 2015
Crítica al meu primer treball de tecnologia
Jo en aquest últim treball crec que he tret un 7, ja que algunes coses les he pogut resoldre per mi mateixa, peró d'altres he necessitat l'ajuda dels companys, peró a part d'aixó també els he ajudat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada