dilluns, 9 de novembre del 2015

Colaboració

Avui he fet una colaboració amb l'Aina Giralt i la Judith Gili, amb l'enllac podreu accedir al treball.
saykojudi.blogspot.com.es

dilluns, 2 de novembre del 2015

Hola, som la Núria,L'Aina i la Judith. Avui, hem fet una feina a tecnologia,utilitzan un programa que és diu excel,
La nostre feina es la seguent:




dilluns, 26 d’octubre del 2015

Treball amb la Júlia i l'Anna


He fet un treball, que està penjat en el blog de la meva amiga Júlia Esteso, i aquí us deixo al link:
http://juliagomi.blogspot.com.es 

dilluns, 5 d’octubre del 2015

Crítica al meu primer treball de tecnologia

Jo en aquest últim treball crec que he tret un 7, ja que algunes coses les he pogut resoldre per mi mateixa, peró d'altres he necessitat l'ajuda dels companys, peró a part d'aixó també els he ajudat.