Tecnologia 1r ESO
dilluns, 11 de gener del 2016
Col·laboració
Bona tarda,
He fet un treball amb la Júlia Esteso, la Paula Carceller i l'Anna Martí, aquí us deixo el link per visitar el treball:
Lloc del treball i blog de la meva companya
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada